Vakantie Nederland Centerparcs Kempervennen 1994

14 juni 2023 - Den Helder, Nederland

Centerparcs Kempervennen, Valkenswaard

Met zijn vieren naar Centerparcs Kempervennen samen met Oma Hokke. We zaten in een leuk huis niet al te ver van de Plaza, het middelpunt van het kamp, waar alle festiviteiten zijn. In de Plaza is van alles te beleven zeker voor de kinderen die elke avond wegwaren naar de game-machines en gok-apparaten. Wij zaten elke avond ook in de Plaza met oma Hokke en een Antilliaans echtpaar waar we mee in contact kwamen één van de eerste avonden. Op het laatst was er een grote musical-voorstelling gedaan door het personeel van Centerparcs. Het was daarom zeer gezellig. Een uitje was naar de Beekse Bergen, waar alle safari-dieren loslopen. We zijn met de bus gegaan. Omdat menig auto wordt vernield door de dieren. Overdag gingen de kinderen rolschaatsen of boogschieten. In de avonden was er een kinder-disco, waar Marlo nog een eersteprijs weg haalde bij de één of ander spelletje. Verder werd er gevist in de vijver achter ons huisje. Het was de tijd voor Marlo, want hij ving een klein visje en de rest niet. Totaal twee weken gezeten en toen weer terug. Ons best vermaakt.